
Toegang tot Ledenportaal (persoonlijk account) van Utrecht Atletiek in AllUnited
Binnen Utrecht Atletiek maken we gebruik van het Ledenportaal van AllUnited. In dit portaal kun je je eigen gegevens inzien, en desgewenst aanpassen (adreswijziging, (nieuw) telefoonnummer etc.).
Komende periode gaan we als vereniging meer gebruik maken van dit portaal om:
- jezelf aan te melden voor evenementen en activiteiten van Utrecht Atletiek (zoals de clubcross);
- je presentie (aan- of afwezigheid) door te geven bij trainingen voor jeugdleden;
- voor trainers: overzichten in te zien die horen bij jouw trainingsgroep;
- voor andere vrijwilligers: overzichten te raadplegen die passen bij jouw functie;
- verder kun je ook jouw financiële gegevens (contributiefacturen) terugvinden van Utrecht Atletiek.
Hieronder staan kort de gegevens voor het inloggen, als dat voldoende duidelijk voor je is om in te loggen hoef je niet verder te lezen, daaronder staat het proces nog een keer uitgebreider uitgelegd.
Welke gegevens zijn dus van belang?
- Jouw mailadres: {mailadres waarop je ingeschreven staat bij Utrecht Atletiek}
- Jouw relatienummer*: {staat in de mail die je ontvangen hebt vanuit Utrecht Atletiek}
- Jouw bondsnummer*: {staat in de mail die je ontvangen hebt vanuit Utrecht Atletiek}
NB: het *relatienummer is dus NIET hetzelfde als het *bondsnummer van de AtletiekUnie. Dat laatste heb je vaak nodig bij het aanmelden voor wedstrijden.
Mocht het een keer gevraagd worden bij het inloggen, de systeemnaam is UTRECHTATLETIEK
Uitleg inloggen Ledenportaal
Persoonlijk account
Als lid van Utrecht Atletiek heb je ook toegang tot het persoonlijke account dat specifiek voor jou is gecreëerd. Het persoonlijk account is onderdeel van AllUnited, het systeem waar wij de leden- en financiele administratie van Utrecht Atletiek in doen.
Daarbij is het mogelijk om:
- jouw persoonlijke gegevens (NAW, naam adres woonplaats, etc) te bekijken en aan te passen;
- je privacy-instellingen te veranderen;
- aan-en afwezigheid (presentie) door te geven voor jeugdtrainingen (indien dat is afgesproken met de trainers);
- aanmelden voor wedstrijden of evenementen;
- overzichten opvragen (indien van toepassing, en passend bij jouw functie binnen de vereniging).
Eerste keer inloggen
- Ga naar AllUnited via onderstaande knop of via de ontvangen mail vanuit Utrecht Atletiek
- Daar zie je een blok ‘Inloggegevens’. Vul bij het veld Gebruikersnaam jouw relatienummer in en klik op de link ‘Verstuur nieuw wachtwoord’. Op het bij ons bekende e-mailadres ontvang je vervolgens een mail met daarin een wachtwoord.
- Klik daarna op de link ‘Nieuw wachtwoord aanvragen’, vul bij het veld ‘Wachtwoord’ het toegestuurde wachtwoord in (gaat het snelst via kopiëren/plakken) en klik op de button ‘Inloggen’. Je komt dan in een nieuw scherm waarin je het gestuurde wachtwoord in een eigen wachtwoord moet veranderen.
- Vul bij ‘Huidige wachtwoord’ het toegestuurde wachtwoord weer in. En vul bij de twee velden daaronder jouw nieuwe eigen wachtwoord in. Deze moet uit minimaal 6 tekens bestaan, waarvan minimaal 2 cijfers.
- Klik daarna op de button ‘Bewaren’.
Gedaan? Gefeliciteerd! Jouw account is nu actief.
Heb je eenmaal jouw wachtwoord aangemaakt, dan kun je vanaf dat moment ook weer met jouw e-mailadres inloggen.
Meerdere personen die hetzelfde e-mailadres gebruiken?
In dit geval is moet je de eerste keer een keer inloggen met het relatienummer dat voor dat lid van toepassing is. Heb je eenmaal jouw wachtwoord aangemaakt, dan kun je vanaf dat moment ook weer met jouw e-mailadres inloggen. Het wachtwoord bepaalt in dit geval welk persoonlijk account je te zien krijgt.
Als er vragen zijn, schroom dan niet om deze vraag te stellen aan. Mocht het niet lukken om een wijziging door te geven via deze manier kun je ook altijd nog gewoon een mailtje sturen!