Vrijwilliger gezocht: Debiteurenadministrateur in het Ledenadministratie team
AV Phoenix is op zoek naar iemand die nauwkeurig werkt en die een bijdrage wil leveren aan de ledenadministratie. Deze functie kun je vanuit huis en in je eigen tijd doen. Je hoeft er geen vergaderingen voor bij te wonen.
In deze rol ben je een belangrijke schakel in de administratie van AV Phoenix en zorg je ervoor dat de contributies van leden tijdig worden voldaan. De functie heeft de volgende taken:
- Facturen maken en per e-mail versturen aan de leden;
- Incasseren en administreren van de contributie;
- Aanmaningen sturen en wanbetalers nabellen.
Je werkt in deze functie samen met de ledenadministrateur, financiële administratie, penningmeester en heb je contact met de leden.
Daarnaast is het handig als je administratief inzicht hebt, secuur kunt werken, affiniteit met cijfers hebt en in bezit van een computer met internet.
De werkzaamheden kun je vanuit huis doen; je kunt je tijd zelf indelen, echter je hebt wel te maken met een aantal deadlines (i.v.m. incasso’s).
De tijdsbesteding is zo’n 5 a 10 uur in de maand.
Vind je het leuk om AV Phoenix te helpen of heb je verdere vragen over de functie neem dan even contact op met Kirsten Huijgen via [email protected] of 06-42662529.
We horen graag van je!